Pacea

 Harul şi pacea să vă fie înmulţite prin cunoaşterea lui Dumnezeu şi a Domnului nostru Isus Hristos! Prin cunoasterea lui Dumnezeu si a FiuluiSau, primim TOT ce priveste viata si evlavia . Pentru ca prin partasia cu Dumnezeu facem ca sa fie valabile si pentru noi promisiunile Lui , cele nespus de mari si scumpe. Si tot prin umblare cu El ne facem din ce in ce mai mult sfinti adica partasi firii lui Dumnezeu. In felul acesta primim tot ce ne este necesar vietii si evlaviei .

Dar ce se intampla cu noi cand ne apeleaza solii satanei? Sa ne dea Dumnezeu putere sa gandim cum a gandit Pavel care credea ca lucrul acesta se intampla : ‘ca să nu mă umflu de mândrie din pricina strălucirii acestor descoperiri …’ De trei ori  la rugat pe Domnul să i-l ia.  Şi El i-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns, căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.” Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine.

 

Lasă un răspuns

