Mic Model

Isaia 11: 1-5 Apoi, o Odraslă va ieşi din tulpina lui Isai şi un  Vlăstar va da din rădăcinile lui. Duhul Domnului Se va odihni peste El, duh de înţelepciune şi de pricepere, duh de sfat şi de tărie, duh de cunoştinţă şi de frică de Domnul.Plăcerea Lui va fi frica de Domnul; nu va judeca după înfăţişare, nici nu va hotărî după cele auzite,ci va judeca pe cei săraci cu dreptate şi va hotărî cu nepărtinire asupra nenorociţilor ţării; va lovi pământul cu toiagul cuvântului Lui şi cu suflarea buzelor Lui va omorî pe cel rău.Neprihănirea va fi brâul coapselor Sale şi credincioşia, brâul mijlocului Său.

Dupa ce Domnul Isus a fost botezat sa intamplat ceva si acest ceva spunem noi este marturia lui Dumnezeu pentru acest Om. „Acesta este Fiul Meu preaiubit, în care Îmi găsesc plăcerea.” Matei 3:17 Marturia nu a venit datorita botezului ci datorita atitudinii lui Isus care desi nu avea nevoie de botez a implinit tot ce trebuia implinit.

Cred ca deasupra fiecarui om  care are aceasta atitudine fata de Dumnezeu se aude acelasi glas care marturiseste: „Acesta este fiul Meu preaiubit, în care Îmi găsesc plăcerea.” Cred ca acelasi Duh se va pogori peste acel om si se va odihnii peste el. Cred ca Duhul acesta ii va transmite un duh  de intelepciune in toate lucrurile, ii va insufla un duh de putere si de descoperire , il va unge cu un duh de cunostinta si respect imens fata de Dumnezeu. Placerea acestui om va fi Dumnezeu ca atare el nu va judeca spre osandire ci va face dreptate cu bunavointa , isi va ocupa timpul cu cei in nevoi, va vorbi si nu va tacea si va sta impotriva actiunilor celor rai. Dorinta de curatie va fi taria picioarelor sale si devotamentul puterea caracterului sau.

 „Iată Robul Meu, pe care-L sprijin, Alesul Meu, în care Îşi găseşte plăcere sufletul Meu. Am pus Duhul Meu peste El; El va vesti neamurilor judecata. Isaia 42:1

Lasă un răspuns

