Dacă aude cineva glasul Lui

Iată, Eu stau la uşă şi bat. Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi cina cu el, şi el, cu Mine.

In contextul in care se vorbeste despre biserici si bisericilor ca grup de oameni, deodata lucrurile se schimba si le vorbeste unor oameni in mod personal.Dumnezeu are ceva de reprosat adunarilor, avertizeaza ca le va lasa balta si ca se va concentra pe indivizi care nu s-au compromis . Daca exista cineva care asculta, repet care asculta Cuvantul Lui, acel om va avea parte de o chemare speciala la o partasie directa cu Dumnezeu. Lucrul acesta se va intampla cu el si nici macar cu casa lui ( sau nu obligatoriu), asa cum se intampla odinioara cand cineva credea si era botezat el impreuna cu casa lui. Dupa ce il va auzi efectiv pe Dumnezeu , omul acesta poate parasi adunarea sau poate ramane in ea dupa cum este calauzit dar oriunde va fi, omul acesta va fi  o marturie. 

„Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi. Noi vom veni la el şi vom locui împreună cu el”.

” ( DOAR ) Celui ce va birui îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, după cum şi Eu am biruit şi am şezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui de domnie.”

Dacă aude cineva cuvintele Mele şi nu le păzeşte( implineste ) , nu Eu îl judec, căci Eu n-am venit să judec lumea, ci să mântuiesc lumea. Pe cine Mă nesocoteşte ( cine nu pune pret pe Mine) şi nu primeşte ( accepta ca mod de viata) cuvintele Mele, are cine-l osândi: Cuvântul pe care l-am vestit Eu ( si despre care unii tot vorbesc ), acela îl va osândi în ziua de apoi.

Lasă un răspuns

