Ezechiel 1-3

Astfel era arătarea slavei Domnului. Când am văzut-o, am căzut cu faţa la pământ şi am auzit glasul Unuia care vorbea.

„Fiul omului, te trimit la copiii lui Israel, la aceste popoare îndărătnice, care s-au răzvrătit împotriva Mea.

„Fiul omului, te pun păzitor peste casa lui Israel. Când vei auzi un cuvânt care va ieşi din gura Mea, să-i înştiinţezi din partea Mea!

Cam cum ajunge un om slujitorul lui Dumnezeu. El vede slava Lui, aude vocea Lui, primeste chemarea Lui si insarcinarea Lui.

Lasă un răspuns

