Ezechiel 13

Vai de prorocii fără minte, care umblă după duhul lor şi nu văd nimic! Domnul nu i-a trimis, dar fac pe oameni să tragă nădejde că se va împlini cuvântul lor. Voi ziceţi: Aşa vorbeşte Domnul! în timp ce Eu n-am vorbit.

Iată, am necaz pe voi, Mâna Mea va fi împotriva prorocilor ale căror vedenii sunt înşelătoare şi ale căror prorocii sunt mincinoase; ei nu vor rămâne în adunarea poporului Meu, nu vor fi scrişi în cartea casei lui Israel, nici nu vor intra în ţara lui Israel. 

Lucrurile acestea se vor întâmpla.

Iar tu, fiul omului, întoarce-ţi privirile si împotriva fiicelor poporului tău, care prorocesc după gustul inimii lor, şi proroceşte tu împotriva lor! Vai de cele ce prind suflete! Socotiţi că veţi prinde sufletele poporului Meu, ca să vă păstraţi cu viaţă sufletele voastre? Voi întristaţi prin minciuni inima celui neprihănit, când Eu Însumi nu l-am întristat, şi întăriţi mâinile celui rău ca să-l împiedicaţi să se lase de calea lui cea rea, făgăduindu-i viaţa.

Voi scoate din mâinile voastre pe poporul Meu.

Lasă un răspuns

