Ezechiel 15

Fiul omului, arată Ierusalimului urâciunile lui!

Ochiul nimănui nu s-a îndurat de tine…atunci, Eu am trecut pe lângă tine, te-am văzut şi am zis: „Trăieşte”. Te-am înmulţit cu zecile de mii, am făcut legământ cu tine, Te-am împodobit cu scule scumpe. Ai mâncat floarea făinii, miere şi untdelemn. Erai de o frumuseţe desăvârşită, ba ajunseseşi chiar împărăteasă.

Dar te-ai încrezut în frumuseţea ta şi ai curvit la adăpostul numelui tău celui mare; ţi-ai revărsat curviile înaintea tuturor trecătorilor şi te-ai dat lor. Ai luat hainele pe care ţi le-am făcut şi ai curvit pe ele, ai luat până şi minunatele tale podoabe de aur şi de argint pe care ţi le dădusem şi ţi-ai făcut nişte chipuri de bărbaţi cu care ai curvit. Pâinea pe care ţi-o dădusem, floarea făinii, untdelemnul şi mierea cu care te hrăneam, le-ai adus înaintea lor, apoi ţi-ai luat fiii şi fiicele pe care Mi-i născuseşi şi i-ai jertfit lor. După toate aceste răutăţi ale tale ţi-ai zidit case de curvie, ţi-ai făcut  înălţimi în toate pieţele. Ai fost femeia preacurvă, care primeşte pe străini în locul bărbatului ei! Tuturor curvelor li se plăteşte o plată, dar tu ai dat daruri tuturor ibovnicilor tăi, i-ai câştigat prin daruri, ca să-i tragi la tine din toate părţile şi să curveşti cu ei.

Iată, voi strânge pe toţi ibovnicii cu care te dezmierdai, pe toţi aceia pe care i-ai iubit şi pe toţi aceia pe care i-ai urât, da, îi voi strânge împotriva ta din toate părţile. Te voi da în mâinile lor. Îmi voi potoli mânia împotriva ta şi nu voi mai fi gelos pe tine; Mă voi linişti, nu voi mai fi supărat.

Lasă un răspuns

