Ezechiel 33-34

Fiul omului, vorbeşte copiilor poporului tău şi spune-le: Neprihănirea celui neprihănit nu-l va mântui în ziua fărădelegii lui şi cel rău nu va cădea lovit de răutatea lui în ziua când se va întoarce de la ea.

Fiul omului, proroceşte împotriva păstorilor sufleteşti ai lui Israel! Turma Mea rătăceşte pe toţi munţii şi pe toate dealurile înalte; oile Mele sunt risipite pe toată faţa ţării şi nimeni nu îngrijeşte de ele, nici nu le caută! Iată, am necaz pe păstori! Îmi voi lua înapoi oile din mâinile lor, nu-i voi mai lăsa să-Mi pască oile şi nu se vor mai paşte nici pe ei înşişi; căci Îmi voi izbăvi oile din gura lor şi nu le vor mai sluji ca hrană! Iată, mă voi îngriji Eu Însumi de oile Mele şi le voi cerceta!

Lasă un răspuns

