Ca niste morti

„Voi eraţi morţi în greşelile şi în păcatele voastre, în care trăiaţi odinioară…”

Si continua si spune Scriptura pentru ca inainte traiau:

după mersul lumii acesteia,                                                                                                                         după domnul puterii văzduhului,                                                                                                                a duhului care lucrează acum în fiii neascultării,                                                                         trăiau în poftele firii lor pământeşti,                                                                                              făceam voile firii pământeşti şi ale gândurilor lor                                                                                 şi erau din fire copii ai mâniei.

Dar oare acum, cum or fi? E drept ca au primit credinta dar pare ca nu s-a schimbat nimic in modul de trai. Aceleasi lucruri. Traiesc dupa mersul lumii. Le dicteaza societatea, domnul puterii vazduhului. Sunt motivati de tot felul de duhuri. Traiesc in pofte si in voia gandurilor lor. Si din cate imi dau seama arata ca niste copii peste care parintele spune vorbe de manie pentru ca nu asculta de glasul sau.

„Nu oricine-Mi zice: ‘Doamne*, Doamne!’ va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu, care este în ceruri. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: ‘Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?’ Atunci, le voi spune curat: ‘Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.’”

 

Lasă un răspuns

