Ca si Cel mai Mare

Înţelegeţi voi ce v-am făcut Eu? Voi Mă numiţi Învăţătorul şi Domnul, şi bine ziceţi, căci sunt. Deci, dacă Eu, Domnul şi Învăţătorul vostru, v-am spălat picioarele ( si de pacate), şi voi sunteţi  datori să vă spălaţi picioarele unii altora.

Cel mai mare s-a coborat sa faca o slujba de rob pentru fratele sau. Cel mai mare a fost primul care sa faca o fapta buna. Cel mai mare a facut cu placere ca cel mai mic sa se simta important si i-a dat cinste. Cel mai mare a fost gata sa ia din responsabilitatile mai neimportante ale celuilalt. Cel mai mare a fost impodobit cu smerenie. Cel mai mare i-a invatat practic, cum sa gandeasca si sa actioneze. Si cine zice că rămâne în El trebuie să trăiască şi el cum a trăit Isus.

 Dacă ştiţi aceste lucruri, ferice de voi dacă le faceţi.

Lasă un răspuns

