Sa va iubiti unii pe altii!

Vă poruncesc aceste lucruri, ca să vă iubiţi unii pe alţii.

Cei care sunt ai lui Hristos, fratii, se iubesc intre ei, si au parte de ura din partea lumii. Sunt doua semne prin care ucenicii se cunosc!

Cei care sunt cu adevarat ai lui Isus, se trudesc sa iubeasca pe fratele lor pentru ca aceasta este pentru ei o porunca data de Domnul lor. Este, pentru un ucenic, scopul ascuns al vieti lui sa iubesca pe frati, pe ceilalti ucenici. Dragostea asta cauta sa o aiba indiferent de ce face celalalt, fara sa astepte neaparat un raspuns. Ucenicul lui Hristos lasa de la el, este rabdator, cheltuie mult din ale lui, isi face timp, ii face mult bine, este gata sa sufere. Nu il pizmuieste pe fratele lui, se bucura pentru el, nu se poarta necuvincios, este binevoitor, nu cauta sa aiba un folos, nu se manie. Este o cinste pentru el sa-i faca bine, pentru ca prin asta il asculta pe Domnul lui. Aceasta porunca a fost repetata mereu de Isus inainte de patima Sa si de moartea Sa, inainte ca ucenicii sa ramana singuri. Asta a aratat cat de pretios era lucrul acesta pentru El.

Dacă păziţi poruncile Mele, spunea Isus, veţi rămâne în dragostea Mea, după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu şi rămân în dragostea Lui. Voi sunteţi prietenii Mei dacă faceţi ce vă poruncesc Eu. V-am numit prieteni, pentru ca v-am făcut cunoscut si v-am invatat tot ce am auzit de la Tatăl Meu. Si daca sunteti prieteni Mei, orice veţi cere de la Tatăl, în Numele Meu, o să vă dea. Dar vă poruncesc aceste lucruri, ca să vă iubiţi unii pe alţii.

Exista putina cunoastere a lui Dumnezeu in zilele acestea, venita dintr-o reala apropiere de El, o evlavie fara putere, o predicare fara rezultat, o rugaciune fara raspuns, pentru ca fratii se urasc intre ei. La orice mica neintelegere o adunare se rupe. La orice mica greseala un membru este exclus. Exista multa superioritate si mult origoliu prostesc. Exista multa diplomatie si multa manipulare crasa. Exista multa lingusitorie si mult fariseism. Este mult mai usor si comod sa faci o adunare noua si sa aduci oameni noi (furati de ici de colo), decat sa gestionezi vechea adunare corect. Lucrurile acestea ne fac mult rau. Marturia adunarii si a persoanei respective sufera cumplit. Nu cred ca cineva sincer va mai veni aici, ci doar oportunisti. Numele de crestin, de ucenic, de frate si de slujitor isi pierde orice sens bun. Hristos ne va judeca.

„Iată, vă voi trimite pe prorocul Ilie înainte de a veni ziua Domnului, ziua aceea mare şi înfricoşată. El va întoarce inima părinţilor spre copii şi inima copiilor spre părinţii lor, ca nu cumva, la venirea Mea, să lovesc ţara cu blestem!”

 

 

 

 

Lasă un răspuns

