Eu insumi vad, zice Domnul

Ce se vede? Cum arata nadejdea (siguranta) in zilele acestea de sfarsit, cand fiecare face ce voieste, ca in vremea cand nu era imparat in Israel, apoi merge, „la biserica” isi face partea, devenind sigur ca el este al lui Dumnezeu. Si cum ar putea sa nu fie asa, cand  merge la o casa a Domnului ( Templul Domnului, Templul Domnului, Templul Domnului), slujeste lui Dumnezeu cu maruntisul lui (zece la suta, pana si TVA-ul e mai mare), vorbeste altuia despre Dumnezeu (cu gura dar inima si faptele lui sunt departe de El).

„Nu vă hrăniţi cu nădejdi înşelătoare, zicând: «Acesta este Templul Domnului, Templul Domnului, Templul Domnului! Căci numai dacă vă veţi îndrepta căile şi faptele, dacă veţi înfăptui dreptatea unii faţă de alţii, dacă nu veţi asupri pe străin, pe orfan şi pe văduvă, dacă nu veţi vărsa sânge nevinovat în locul acesta şi dacă nu veţi merge după alţi dumnezei, spre nenorocirea voastră, numai aşa vă voi lăsa să locuiţi în locul acesta, în ţara pe care am dat-o părinţilor voştri, din veşnicie în veşnicie.”

Stiti dar care e parerea lui Dumnezeu? Stiti ca Dumnezeu vede ceea ce, ei insisi si ceilalti trec cu vederea? Templul Domnului a ajuns, de fapt, o pestera de talhari. E locul unde se aduna la taifas hoti si nelegiuitii. E locul unde isi ascund de legiuitori, comorile pradate prin nedreptate, si nesinceritate; banul vaduvei si al orfanului, din care dau apoi cu superioritate zece la suta pentru lucrarea lui Dumnezeu din alta parte, inselaciunea celui pe care il numeste frate, „pretul sangelui” celui tradat in chiar locul acesta. Nu, Dumnezeu nu este in locul acesta oricat ar striga cineva si oricat ar fi de trans-figurat de vreun duh.

„Duceţi-vă dar la locul care-Mi fusese închinat la Silo, unde pusesem să locuiască odinioară Numele Meu, şi vedeţi ce i-am făcut din pricina răutăţii poporului Meu Israel! Şi acum, fiindcă aţi făcut toate aceste fapte, zice Domnul, fiindcă v-am vorbit dis-de-dimineaţă, şi n-aţi ascultat, fiindcă v-am chemat, şi n-aţi răspuns,voi face Casei peste care este chemat Numele Meu, în care vă puneţi încrederea, şi locului pe care vi l-am dat vouă şi părinţilor voştri, le voi face întocmai cum am făcut lui Silo.Şi vă voi lepăda de la Faţa Mea, cum am lepădat pe toţi fraţii voştri, pe toată sămânţa lui Efraim!”

Sa nu cadeti in capcana de a crede ca sunt cuvinte pentru Israel, nici sa nu va lasati amagiti de vreun proroc pe care Dumnezeu nu la trimis nicaieri pentru ca nici nu stie ca este proroc. Observati ca desi se vorbeste despre Templul Domnului, avertizarea este data folosind „Casa peste care este chemat Numele Meu”. In plus vedeti ce s-a intamplat la Silo? Voi face la fel Casei cum am facut la Silo, zice Cuvantul. Mai mult va voi lepada, ca pe fratii vostri. Cred ca este suficient.

 Este Casa aceasta in care mergi, casa peste care este chemat „Numele Meu”, o peşteră de tâlhari înaintea voastră?

Eu Însumi văd lucrul acesta, zice Domnul!

 

Lasă un răspuns

