Prorocii

Dumnezeu nu face un secret din ceea ce va savarsi pe pamant, nu, El face de cunoscut pentru ca oamenii sa se teama de El. Iata cateva dintre lucruri.

  1. Iată, înfruntaţi şi acoperiţi de ruşine vor fi toţi cei ce sunt mâniaţi pe tine, Iacov; vor fi nimiciţi şi vor pieri cei ce ţi se împotrivesc.
  2.  Iată, te fac o sanie ascuţită, nouă de tot, cu mulţi dinţi; vei zdrobi, vei sfărâma munţii şi vei face dealurile ca pleava.
  3.  Voi face să izvorască râuri pe dealuri şi izvoare în mijlocul văilor; voi preface pustia în iaz şi pământul uscat în şuvoaie de ape.
  4. Am sculat pe cineva de la miazănoapte şi vine de la răsărit; el cheamă (sau rosteste) Numele Meu; trece peste voievozi ca pe noroi şi-i calcă în picioare cum calcă olarul lutul.

Pentru ce zici tu, Iacove, pentru ce zici tu, Israele: ‘Soarta mea este ascunsă dinaintea Domnului şi dreptul meu este trecut cu vederea înaintea Dumnezeului meu.’? Eu, Cel dintâi, am zis Sionului: ‘Iată-i, iată-i!’ Şi Ierusalimului: ‘Îţi trimit un vestitor de veşti bune!’

Si ma uit, şi nu este nimeni, nimeni între ei care să prorocească şi care să poată răspunde, dacă-l voi întreba.

Lasă un răspuns

