Cat e de simpla o departajare

„Crestinul nu poate fi sigur de realitatea si profunzimea dragostei lui pentru Hristos pana cand nu vine fata in fata cu poruncile lui Hristos si este fortat sa decida ce sa faca in privinta lor. Atunci va sti. „Cine nu ma iubeste nu pazeste poruncile Mele” a spus Domnul nostru. „Cine are poruncile Mele si le pazeste acela Ma iubeste.”

Asadar testul final este ascultarea. Nu emotiile dulci, nu faptul ca esti gata sa te sacrifici, nu zelu, ci ascultarea de poruncile Lui. Domnul a trasat o linie clara si ferma pentru ca toti sa o vada. Intr-o parte i-a pus pe aceia care pazesc poruncile Lui si a spus: „Acestia Ma iubesc”. In cealalta parte i-a pus pe cei care nu pazesc cuvintele Lui si a spus: „Acestia nu Ma iubesc”.

Cred ca daca am lasa deoparte pentru un timp speculatiile extrem de rafinate despre har si credinta si daca am citi Noul Testament in umilinta, cu gandul de a implini ceea ce vedem acolo, ne-am vedea cu usurinta adevarata stare si am sti sigur raspunsul la intrebarea care ii nelinistea pe parintii nostri si care ar trebui sa ne nelinisteasca si pe noi:” Il iubesc pe Domnul sau nu?”

A W Tozer

Lasă un răspuns

